grischka grischka
500
BLOG

Ekolog 2013

grischka grischka Polityka Obserwuj notkę 64

Witam Państwa,

 

Mój dzisiejszy nieautoryzowany wywiad przeprowadziłem z bardzo ciekawym człowiekiem, ekologiem, zielonym, no w sumie z takim super nawiedzonym idiotą :)

 

G: Witam Pana, panie Krzyśku,

K: witam

 

G: może mi pan powiedzieć, czemu nie mogę poprowadzić sobie drogi między moim domem a stawem?

K: oczywiście!

 

G: no to słucham

K: utwardzona droga, licząca 23 metry, między domostwem a glinianką, przebiega przez naturalny, dziewiczy, rozpłodowy teren jedynej w europie, dżdżownicy szarej!

 

G: co proszę?

K: Panie, ja tu kiedyś byłem na rybach, przez przypadek saperką szukając pędraków wykopałem okaz prawie prehistoryczny dżdżownicy szarej. Oczywiśćie natychmiast umieściłem ją w ziemi, wpychając głową w dół.

 

G: ????

K: No Panie zlituj się! Jak zabijemy dżdżownicę szarą to cały ekosystem pójdzie się jebać! Ona zjada pożyteczne te, no małe takie w ziemi, jak tego nie zje, to one nas zjedzą, będą podgryzać budynki a może nawet wieżowce!

 

G: płaci ktoś panu za takie ekspertyzy?

K: w życiu bym nie wziął pieniędzy za dbanie o środowisko.

 

G: to z czego pan żyje?

K: mam 4 hektary ziemniaków, sprzedaję stonkę zaprzyjaźnionym ekologom.

 

G: uważaj!!!! Komar!!!

K: (plask)

 

G: Toś pan kurwa teraz zaburzył ekosystem!

K: oups

 

 

Grzesiek

 

 

grischka
O mnie grischka

Kotka widać? Virtual Pet Cat for Myspace

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka