grischka grischka
1276
BLOG

GINI

grischka grischka Polityka Obserwuj notkę 91

Przedstawię tutaj Państwu nieautoryzowany wywiad z gwiazdą slalmou24 Gini

 

No to jedziemy.

 

Ja: Czy samolot lądował?

Gini: Nie.

 

Ja: To co się stało?

Gini: Pilot powiedział na stu metrach odchodzimy

 

Ja: i co?

Gini: To ja się pytam co?

 

Ja: Znaczy odliczanie w kokpicie: 80. 60. 40. 20. qrwa mać, to odchodzenie

Gini: Nie kłam, oni nie lądowali.

 

Ja: wiem, oni przypierdolili w ziemie w warunkach skrajnie niekorzystych do próby podejścia.

Gini: kacapie, oni nie lądowali, pilot powiedział: odchodzimy\

 

Ja: jak spytałem się na Pani blogu czy samolot reaguje na polecenia głosowe dostałem bana

Gini: bo ty troll jesteś zwykły kacapie

 

Ja: Czy Pani zależy na wyjaśnieniu sprawy, czemu pitol złamał pierdylion procedur?

Gini: Oni zeszli do wysokości decyzji

 

Ja: I tak wisięli

Gini: Komuchu, oni nie lądowali!!!

 

Ja: Ja wiem, oni się rozpieprzali na własne życzenie!

Gini: ban

 

 

Ja: ale to mój blog chyba, mogę pisać co chcę.

Gini: Oni nie lądowali!!!!

 

Drodzy Państwo, następne pięćdziesiąt stron jest jednostajne: "oni nie lądowali"

Grzesiek

 

 

 

pees. rozmowa z Gini na temat katastrofy to jest katasrtofa

grischka
O mnie grischka

Kotka widać? Virtual Pet Cat for Myspace

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka